søndag 2. september 2012

Om øvingsbloggen

Denne bloggen er opprettet som en del av øvingsopplegget i faget Sosiale medier ved Høgskolen i Sør-Trøndelag. Jeg mener at dette faget kan være både nyttig og interessant, og har derfor valgt å ta det som bonusemne høsten 2012. Dette er mitt nest siste semester i utdanningsløpet som skal ende med en bachelor i IT-støttet bedriftsutvikling.

Her kommer jeg til å legge ut mine øvingsbesvarelser, som vil drøfte ulike spørsmål og problemstillinger knyttet til personlig og forretningsmessig bruk av sosiale medier.

2 kommentarer:

  1. Hei hei!

    Må si dette var en veldig fargerik og fin (rosa)blogg!
    Keep up the good work,

    Jeg kommer til å jevnlig titte innom for å se etter nye og spennende innlegg!

    SvarSlett
  2. Enig med Jørn Ivar! Gleder meg til flere innlegg :)

    SvarSlett